زاگرس از سال 1908 تولید کننده دیگ بخار الکتریکی تجاری و صنعتی (که برخی به عنوان ژنراتور بخار شناخته می شوند) بوده است. دیگ بخار برقی ما برای کاربردهای بخار فشار بالا و پایین مانند پرس لباس، تمیز کردن جواهرات، استفاده می شود. ضدعفونی کننده های پزشکی، اتوهای پرس، اتاق های بخار، رطوبت هوا، اجاق های پخت و بسیاری دیگر. دیگ های ما در گاراژها، کارخانه ها، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها و هر جایی که بخار اشباع شده مورد نیاز است استفاده می شود.

دیگ های بخار برقی بسیار کارآمد هستند. آنها فشرده (مینیاتوری) هستند و نیازی به هواگیری ندارند. بخار خشک مستقیماً از دیگ برقی تخلیه می شود تا عملکرد سریع و کارآمدی داشته باشد. بخار اشباع شده از دیگ های ما را می توان از نظر فشار کنترل کرد، که دما و انتقال BTU بخار را تغییر می دهد. ما مدل های مختلفی از 1.5 تا 750 کیلووات با مخازن تحت فشار فولاد کربنی و 1.5 تا 120 کیلووات را در طراحی تمام فولاد ضد زنگ برای مطابقت با هر کاربرد بخار ارائه می دهیم.
مخزن تحت فشار استوانه ای با کوره غوطه ور و لوله های چند گذر. این دیگ های بخار کارآمد، مقرون به صرفه با بسیاری از تغییرات طراحی اثبات شده برای برآوردن نیازهای پروژه خاص هستند. این نوع دیگ با ظرفیت تا 80000 pph و فشار تا 350 psig (فقط اشباع)، متداول ترین سبک مورد استفاده برای کاربردهای صنعتی و بیمارستانی است.
با آب داخل لوله های خم شده که کوره و گذرگاه های همرفتی را تشکیل می دهند، طراحی واترتیوب می تواند به ظرفیت 500000 pph و فشار بیش از psig 1000 برسد. این دیگ‌ها به راحتی با بخش‌های سوپرهیتر بخار تعبیه می‌شوند و آنها را به گزینه‌های طبیعی برای کاربردهای بزرگ صنعتی یا ترکیبی حرارت و برق (با استفاده از توربین‌های بخار) تبدیل می‌کند.